Υπάρχουν δύο τρόποι για να προσεγγίσει κανείς την διαδικασία της επέμβασης μεταμόσχευσης στα μαλλιά ανδρών και γυναικών. Ο ένας είναι ο ιατρικός δρόμος και ο άλλος ο εμπορικός. Θα έπρεπε να θεωρείται δεδομένο ότι ο μοναδικός σωστός δρόμος είναι η ιατρική αντιμετώπιση.

Παρόλα αυτά έχουμε καταλήξει στο να είναι πιο συχνή η εμπορική αντιμετώπιση του θέματος παρά η ιατρική.

Εμείς αποφασίσαμε να παραμείνουμε πιστοί στην ιατρική αντιμετώπιση διότι θεωρούμε ότι η επέμβαση αυτή υπάγεται στον κλάδο της πλαστικής -αισθητικής χειρουργικής και δεν είναι απλώς μία εμπορική διαδικασία.

Ιατρική αντιμετώπιση σημαίνει ότι όλα τα στάδια της διαδικασίας γίνονται από τον εξειδικευμένο πλαστικό χειρουργό.

Η ενημέρωση αποτελεί βασικό συστατικό της επιτυχίας μιας επέμβασης και θα πρέπει να γίνεται από τον ίδιο τον γιατρό ο οποίος θα επιτελέσει την διαδικασία. Αντίθετα τις περισσότερες φορές αυτό που γίνεται είναι ότι κάποιος πωλητής ο οποίος προσποιείται τον ειδικό επί του θέματος κάνει την ενημέρωση με μοναδικό στόχο το «κλείσιμο» της συμφωνίας και της διαδικασίας με κάθε τρόπο.

Η ιατρική προσέγγιση αντίθετα σημαίνει ότι πρέπει να διαχωρίσουμε ποια περιστατικά είναι κατάλληλα για την διαδικασία αυτή και ποια όχι. Είναι πολύ συχνό στο χώρο μας να απορρίπτουμε περιστατικά  διότι δεν πληρούν όλες τις απαραίτητες προϋποθέσεις για ένα επιτυχημένο αποτέλεσμα. Εάν αυτά τα περιστατικά έμπαιναν στην διαδικασία της επέμβασης μεταμόσχευσης μαλλιών θα είχαν ένα απογοητευτικό αποτέλεσμα.

Αυτό που μας ενδιαφέρει είναι όχι το πόσα περιστατικά θα κάνουμε αλλά αυτά που θα κάνουμε να είναι όσον τον δυνατόν πιο ικανοποιημένα.

Είμαστε αντίθετοι στο να γίνονται περιστατικά που δεν πρέπει να γίνουν, είμαστε αντίθετοι στις υπερβολικές υποσχέσεις και είμαστε αντίθετοι στο να εμπλέκονται στην διαδικασία άτομα που αποσκοπούν αποκλειστικά και μόνο στην πώληση προσπαθώντας με διάφορους τρόπους να πείσουν μέσω του εντυπωσιασμό παρά μέσω της σωστής ενημέρωσης.

Κάθε άτομο έχει δικαίωμα να ενημερωθεί από πάνω από έναν διαφορετικούς γιατρούς, σε διαφορετικούς χώρους και μετά να επιλέξει ποιος είναι αυτός που του εμπνέει περισσότερη εμπιστοσύνη όσον αφορά το τελικό αποτέλεσμα για μεταμόσχευση μαλλιών. Η ενημέρωση πρέπει να γίνεται από τον ίδιο τον γιατρό που θα επιτελέσει την διαδικασία διότι μόνο αυτός ξέρει τις λεπτομέρειες και τις ιδιαιτερότητες του κάθε περιστατικού καθώς και το τι ακριβώς αυτός θα κάνει.

Στην ιατρική άλλωστε η ενημέρωση της ιατρικής διαδικασίας και όχι ένα προ στάδιο πριν μπούμε στην ιατρική διαδικασία. Αυτό σημαίνει ότι δεν επιτρέπεται την ενημέρωση να την κάνει κάποιος άλλος εκτός από τον γιατρό που θα κάνει την διαδικασία. Θεωρούμε ότι η επέμβαση φέρνει αίσια αποτελέσματα με απόλυτη ασφάλεια όταν την δει κάνεις με σεβασμό, με σεβασμό δηλαδή που βλέπουμε μία ιατρική πράξη. Εάν δεν την δούμε με το σεβασμό που της πρέπει τότε και η πιο απλή διαδικασία μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα.

Αποφεύγουμε την μαζική παραγωγή. Θεωρούμε ότι η μαζική παραγωγή περιστατικών καταλήγει σε αποτελέσματα κάτω του μετρίου διότι δεν υπάρχει ο χρόνος που απαιτείται αλλά και η δέουσα προσοχή για αντιμετωπιστεί κάθε άτομο ως κάτι το διαφορετικό. Κάνουμε συγκεκριμένο αριθμό περιστατικών, τόσα όσα μπορούμε χωρίς να επηρεαστεί αρνητικά η ποιότητα της διαδικασίας. Θεωρούμε ότι ένας κουρασμένος γιατρός ή ένας γιατρός που πιέζεται να κάνει όσον το δυνατό περισσότερα περιστατικά δεν μπορεί να έχει την απόδοση που πρέπει σε κάθε ένα από αυτά.

Τέλος προσπαθούμε να διατηρούμε το κόστος σε λογικά επίπεδα αποφεύγοντας τα έξοδα της διαφημιστικής προβολής και επενδύοντας μόνο σε ότι αφορά την ποιότητα της δουλειάς δηλαδή συνέδρια, ενημέρωση, ποιότητα υλικών, κ.τ.λ.

Χαιρόμαστε να ακούμε τους ανθρώπους που μας εμπιστεύτηκαν ότι η διαδικασία τους φάνηκε πιο ευχάριστη από ότι περίμεναν και ότι εάν γύρναγαν πίσω θα το ξαναέκαναν με μεγάλη χαρά. Χαιρόμαστε που δημιουργούμε μία φιλική σχέση με το άτομο που μας εμπιστεύεται και πολλά από αυτά τα άτομα επικοινωνούν μαζί μας για οποιοδήποτε θέμα έχουν ακόμα και εάν δεν είναι του τομέα της πλαστικής χειρουργικής απλώς και μόνο διότι εμπιστεύονται την άποψή μας. Την ευθύνη για κάθε περιστατικό την έχει ο πλαστικός χειρουργός ο Αθανάσιος Χριστόπουλος προσωπικά ως άτομο και όχι αόριστα μία οποιαδήποτε εταιρεία.